فال زندگی صوتی

۱۰ بازديد
زیرا، همانطور که از پروفسور نیلسون می‌شنوم، که با مهربانی برای من در لاپلند پرس و جو کرد، شاخ‌ها در حیوانات جوان در عرض چهار یا پنج هفته پس از تولد ظاهر می‌شوند و همزمان در هر دو جنس. به طوری که در اینجا ما ساختاری داریم که در سنین پایین غیرمعمول در یک گونه از خانواده توسعه یافته است، و به همین ترتیب برای هر دو جنس در این یک گونه به تنهایی مشترک است.

فال زندگی قبلی

با توجه به آنچه اکنون در مورد رابطه ای که در بسیاری از گونه های طبیعی و نژادهای اهلی، بین دوره رشد شخصیت و نحوه انتقال آنها وجود دارد، مشاهده کردیم - برای مثال، واقعیت قابل توجه رشد اولیه شاخ ها. در گوزن شمالی که در آن هر دو جنس شاخ دارند، در مقایسه با رشد بسیار دیرترشان242 در گونه های دیگر که در آنها نر به تنهایی شاخ دارد - ممکن است.

به این نتیجه برسیم که یکی از آنها، گرچه تنها دلیلی نیست که شخصیت ها منحصراً توسط یک جنس به ارث می رسند، رشد آنها در سنین پایین است. و این، همانطور که من معتقدم، تا حد زیادی عمل اخم کردن را در طول باقی مانده زندگی ما توضیح می دهد. من بارها و بارها نوزادان خود را از سن زیر یک هفته تا دو یا سه ماه مشاهده کردم و متوجه شدم که وقتی به تدریج صدای جیغ ظاهر شد.

اولین علامت انقباض بود.285 موج‌دارها که اخم‌های خفیفی ایجاد می‌کردند و به سرعت با انقباض سایر ماهیچه‌های دور چشم همراه بودند. * * * * * صفحه 226. فریاد زدن یا گریه کردن به طور داوطلبانه در دوره اولیه زندگی مهار می شود، در حالی که اخم کردن در هر سنی به سختی مهار می شود. شاید شایسته توجه باشد که با توجه به گریه کردن کودکان، هر چیزی که ذهن آنها را گیج می کند و باعث می شود.

فال زندگی صوتی

که بیشتر کودکان صرفاً اخم کنند، به آسانی آنها را به گریه وا می دارد. بنابراین در مورد طبقات خاصی از دیوانگان، هرگونه تلاش ذهنی، هر چند اندک، که با اخم معمولی باعث اخم خفیف می شود، منجر به گریه بی بند و بار آنها می شود. جای تعجب نیست که عادت انقباض ابروها در اولین درک از چیزی ناراحت کننده، اگرچه در دوران نوزادی به دست آمده است، باید در طول زندگی ما حفظ شود.

تا اینکه بسیاری از عادات مرتبط دیگر که در سنین پایین به دست می آیند باید برای همیشه حفظ شوند. هم توسط انسان و هم توسط حیوانات پایین تر. به عنوان مثال، گربه‌های بالغ، زمانی که احساس گرما و راحتی می‌کنند، اغلب عادت دارند به طور متناوب جلوی پای خود را با انگشتان دراز کرده بیرون بزنند، که این عادت را برای هدفی مشخص در حین مکیدن مادران خود انجام می‌دهند.

خرخر کردن. صفحه 232. در کودکان خردسال، کژپشتی با خرخر کردن، یا، همانطور که گاهی اوقات به آن می گویند، "پوزه کردن" نشان داده می شود. هنگامی که گوشه های دهان بسیار فرورفته است، لب پایین کمی برآمده و بیرون زده است. و این را نیز پوت می گویند. اما پفکی که در اینجا به آن اشاره شد شامل بیرون زدگی هر دو لب به شکل لوله ای است، گاهی تا این حد.286 اگر کوتاه باشد تا انتهای بینی بیرون بیاید.

خرخر کردن عموماً با اخم کردن همراه است و گاهی اوقات با صدای بوق یا غوغا همراه است. تا آنجایی که من می‌دانم، تقریباً تنها بیانی قابل توجه است که در دوران کودکی، حداقل در اروپایی‌ها، بسیار واضح‌تر از دوران بلوغ به نمایش گذاشته می‌شود. با این حال، برخی از تمایلات به بیرون زدگی لب با بزرگسالان از همه نژادها تحت تأثیر خشم شدید وجود دارد. برخی از کودکان زمانی که خجالتی هستند خرخر می کنند.

فال زندگی پاسور

به سختی می توان آنها را بداخلاق نامید. * * * * * صفحه 234. پرتقال‌ها و شامپانزه‌های جوان وقتی ناراضی، تا حدی عصبانی یا عبوس هستند، لب‌های خود را به میزان فوق‌العاده‌ای بیرون می‌زنند. همچنین زمانی که شگفت زده می شوند، کمی ترسیده اند، و حتی زمانی که کمی خوشحال هستند. دهان آنها ظاهراً به خاطر ایجاد صداهای مختلف و مناسب برای این چند حالت ذهنی بیرون زده است. و شکل آن، همانطور که من در مورد شامپانزه مشاهده کردم، زمانی که فریاد شادی و خشم بر زبان می آمدند کمی متفاوت بود.

به محض اینکه این حیوانات عصبانی می شوند، شکل دهان به کلی تغییر می کند و دندان ها نمایان می شوند. گفته می‌شود که اورنگ بالغ وقتی زخمی می‌شود «فریادی منحصر به فرد منتشر می‌کند که در ابتدا از نت‌های بلند تشکیل شده است که در طول به غرشی کم عمق تبدیل می‌شود. در حالی که نت های بلند را می دهد، لب هایش را به شکل قیفی بیرون می آورد.

اما در بیان نت های پایین دهانش را کاملا باز نگه می دارد. گفته می شود که با گوریل، لب پایینی قادر به کشیدگی زیاد است. بنابراین، اگر اجداد نیمه‌انسان ما، لب‌های خود را به‌همان‌طور که میمون‌های انسان‌نما موجود می‌کنند، در هنگام تیرگی یا کمی عصبانی بیرون زده‌اند، این امری غیرعادی، هرچند عجیب، نیست که کودکان ما در صورت آسیب‌دیدگی مشابه، آن را نشان دهند.

همان عبارت، همراه با مقداری تمایل به بیان سر و صدا. زیرا برای حیوانات اصلاً غیرعادی نیست که در دوران جوانی کم و بیش کامل، و متعاقباً از دست دادن شخصیت‌هایی که بومی‌ها در اختیار اجداد بالغ‌شان بوده‌اند، و هنوز توسط گونه‌های متمایز، روابط نزدیک خود را حفظ کرده‌اند. تصمیم در دهان. صفحه 236. احتمالاً هیچ مرد مصممی تا به حال دهانش باز نبوده است.

فال گیری زندگی

از این رو، فک پایین کوچک و ضعیف، که به نظر می رسد نشان دهنده این است که دهان به طور معمول و محکم بسته نیست، معمولاً تصور می شود که مشخصه ضعف شخصیت باشد. تلاش طولانی‌مدت از هر نوع، خواه جسم یا ذهن، مستلزم تصمیم قبلی است. و اگر بتوان نشان داد که دهان به طور کلی قبل و در حین فعالیت شدید و مداوم سیستم عضلانی با سفتی بسته است، پس از طریق اصل تداعی، تقریباً به محض اینکه تصمیم قطعی گرفته شود، دهان بسته خواهد شد.

خشم. بیان احساسات، صفحه 243. گاهی در هنگام عصبانیت لب ها به گونه ای بیرون زده می شوند که من معنای آن را نمی فهمم، مگر اینکه به نسب ما از یک حیوان میمون مانند باشد. این موارد نه تنها در مورد اروپایی ها، بلکه در مورد استرالیایی ها و هندوها نیز مشاهده شده است. با این حال، لب‌ها معمولاً جمع می‌شوند و به این ترتیب دندان‌های پوزخند یا به هم فشرده نمایان می‌شوند.

تقریباً همه کسانی که روی بیان نوشته اند متوجه این موضوع شده اند. ظاهر دندان‌ها به‌گونه‌ای است که گویی دندان‌ها بدون پوشش، آماده برای گرفتن یا پاره شدن هستند288 یک دشمن، اگرچه ممکن است قصدی برای عمل به این شیوه وجود نداشته باشد. آقای دایسون لیسی این حالت پوزخند را با استرالیایی‌ها هنگام دعوا دیده است.

فال کل زندگی

و همینطور گایکا با کافره‌های آفریقای جنوبی. دیکنز، در صحبت از یک قاتل وحشی که به تازگی دستگیر شده بود، و توسط گروهی خشمگین احاطه شده بود، توصیف می کند: «مردم پشت سر هم می پرند، با دندان های خود غر می زنند و او را مانند حیوانات وحشی می کنند.» هرکسی که با بچه‌های خردسال ارتباط زیادی داشته است.

حتماً دیده است که چگونه به طور طبیعی گاز می‌گیرند، در حالی که علاقه دارند. در آنها به همان اندازه غریزی به نظر می رسد که در کروکودیل های جوان، که به محض بیرون آمدن از تخم، آرواره های کوچک خود را می کوبند. تمسخر. بیان احساسات، صفحه 253. تعبیری که در اینجا مورد توجه قرار می گیرد، خواه عبارت است از تمسخر بازیگوش یا خرخر وحشیانه، یکی از کنجکاوترین مواردی است که در انسان رخ می دهد.

این تبار حیوانی او را آشکار می کند. زیرا هیچ کس، حتی اگر در درگیری مرگبار با دشمن روی زمین غلت بزند، و بخواهد او را گاز بگیرد، سعی نمی کند از دندان نیش بیشتر از دندان های دیگرش استفاده کند. ما ممکن است به آسانی از نزدیکی خود به میمون‌های انسان‌ساز باور کنیم که اجداد نر نیمه‌انسان ما دندان‌های نیش بزرگی داشتند.

اکنون مردان گاهی با اندازه‌های غیرعادی بزرگ به دنیا می‌آیند که فضاهای بین‌المللی در فک مقابل برای دریافت آنها وجود دارد. با وجود این که از قیاس پشتیبانی نمی‌کنیم، ممکن است مشکوک باشیم که اجداد نیمه‌انسان ما هنگام آماده شدن برای نبرد، دندان‌های نیش خود را کشف کرده‌اند، همان‌طور که ما هنوز هم وقتی احساس می‌کنیم وحشی می‌شویم.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.