فال ورق مالی

۹ بازديد

شما می گویید من هوس می کنم – بله، می دانم. دلیلش این فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که نمی توانم احساسم را بگویم. اما چه اهمیتی دارد؟

فال ورق مالی

گاهی با خودم می گویم: «همه اینها را در گذاشتم و مردها آن را نشنیده اند! و حالا چه کنم که آنها بشنوند – آیا باید بروم در خیابان ها و فریاد بزنم؟ یا چه چیز ناامیدانه دیگری وجود دارد؟»

-این را علامت گذاری کن، ای دنیایی که نمی توانم کاری کنم که صدایم را بشنوم! یک کار ناامیدانه انجام خواهم داد – من اینجا نمی نشینم و همیشه محترم خواهم بود!

– من نمی دانم که ملخ ها چه مزه ای دارند و عسل وحشی را کجا می توان پیدا کرد.

۲۹ اکتبر.

من امروز یک آهنگ خواندم – یک آهنگ دیوانه و دیوانه! کاش میتونستم برگردونمش در حالی که کنار تخت زانو زده بودم و فکر می کردم ناگهان به سراغم آمد.

الان همه چیز را فراموش کرده ام – آدم همیشه بهترین آهنگ هایش را فراموش می کند. من یک خط از این یکی ندارم، به جز گروه کر:

چون من ارباب هزار دلار هستم! بنابراین این فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که بهترین آهنگ های من می روند. من می توانم آنها را روی انگشتانم بشمارم. اما من هنوز یاد نگرفته ام که چقدر آنها ارزشمند هستند.

فال ورق ماهانه

به همین دلیل فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که آنها را از دست می دهم.

-آن زمان را در صخره های بزرگ کنار اقیانوس به خاطر دارید؟ چیزی نمانده بود جز پایان دوباره –

آه مرا در آغوشت دور کن
ای باد کوه بلند!

۲ نوامبر

من همیشه آنطور که اینجا می نویسم نیستم – همیشه عصبانی نیستم. من لحظه های لطیف خود را دارم، وقتی که مصیبت خود را مصیبت جهان می بینم – بالاتر از همه فقر. آه بگذار همیشه برای فقرا دل مهربانی داشته باشم!

۶ نوامبر.

من در این شهر یکی از اقوام دور دارم، یک آقا مسن که اهل باشگاه فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است و او را «مرد دنیا» می‌شناسند. او کاملاً حس شوخ طبعی دارد.

فال ورق هرمی

به خاطر دفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استان های خوب مشهور فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

او به من گفت که به من علاقه مند فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است – خوشحال خواهد شد که جایی برای من در زندگی پیدا کند، اگر فقط بر حماقت های جوانی ام غلبه کنم. سال ها از دیدنش می گذرد اما هنوز صدایش را می شنوم.

آخرین کلماتی که او تا به حال به من گفت این بود – با لبخند آرام و سرگرم‌کننده‌اش گفت: «مهم نیست پسرم، آن را به زمان بسپار. شما لازم نیست با من بحث کنید – فقط آن را به زمان بسپارید و همه چیز درست می شود.

فال ورق هفتگی

من هرگز در نومیدی غرق نشده ام که به آن فکر نکرده باشم. و لبخند آرام به تمسخر یک بدجنس تبدیل شده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. همه دنیا به تماشای من تبدیل شده اند و این موضوع را به خوبی می دانند. دنیای عاقل!

آن خاطره هنوز قدرتش را از دست نداده فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است که باعث شود من ناگهان دستانم را بگیرم. “بنابراین! و زندگی من هدف دیگری جز این نیست که برای یک باشگاهی ثروتمند به اخلاقیات اشاره کنم!»

بگذار به زمان! بگذار به زمان! خدایا، چه جمله ای فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است – اینقدر وحشیانه – و درست! بسپار به روزهای خسته و طولانی که یکی پس از دیگری می آیند – که هرگز خسته نمی شوند – که هرگز شکست نمی خورند.

فال ورق عدد

که هرگز کمتر نیستند – هرگز سریعتر – هرگز آهسته تر – که شما را فرسوده می کنند همانطور که آب سنگ را می پوشاند! بگذار به زمان! چیزی نگو، از چیزی نترس؛ بسپار به زمان! آن را به ساعت های کسالت، ساعت های بیماری، ساعت های ناامیدی بسپار! آن را به شکست انباشته بر شکست، به توهین انباشته بر توهین، رد بر رد، به تمسخر بر تمسخر بسپار!

آن را به منظره بی پایان و بی وقفه زشتی بسپار. منظره بی پایان و بی وقفه خودخواهی. از کوچکی، پوچی، بی مهری، نفرت! بگذار به گرما و سرما، به خاک و خاک، به گرسنگی و تنگدستی، به سردرد و دل و تنهایی تلخ و تلخ! بگذار به زمان! آن را به زمان بسپار!- ای پدر من در آسمان!

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.