فال ورق خیانت جدید

۱۲ بازديد

موضوع برای من دیوانگی بود. “نه نه!” با عجله ادامه دادم: «می‌کنم! آزاد می شوم – می گویم آزاد می شوم! اگر مجبور شوم، قبل از اینکه بگذارم این چیز بمیرد، بیرون می روم و در خیابان ها التماس می کنم! بدترین شما را به من نشان دهید – من در برابر او زانو خواهم زد – پاهای او را می بوسم و از او التماس می کنم که زنده بمانم!

فال ورق آنلاین

هیچ انحطاطی در من وجود ندارد که من آن را تحمل نکنم! من!-من چی هستم؟ من کرم هستم – من پلیدی – من بطالت و گستاخی و فریب هستم. اما این چیز – این خدفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

ای مرد کالسکه ای، کمی به من نمی دهی ؟ با صد یا دو دلار می توانم یک سال زندگی کنم! و شما – چرا، آن حلقه را در انگشت خود ببینید! اگر آن را از دست بدهید، دو بار فکر نمی کنید.

و با این حال فکر کنید که من با آن گلدان چه کار می توانستم انجام دهم! آه، ببین چگونه از زندگی سوء فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استفاده می کنی، چگونه آن را مسخره می کنی، چگونه آن را زیر پا می گذاری، چگونه خدا را زیر پا می گذاری !

فال ورق خارجی

بنابراین، من تمام روز را می‌چرخانم، همیشه تسخیر شده، خشمگین، در هوس انجام وظیفه‌ام. و شما که در گذشته به نبوغ اعتقاد دارید و در حال حاضر به آن اعتقاد ندارید! برخی از شما در جوانی این ایمان را داشتید. اما من همیشه آن را دارم – من هستم ! من برای آن به دنیا آمدم، برای آن خواهم مرد! این عشق من فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

غذای من، سلامتی من، نفس من، زندگی من فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است! هر جا که باشم به من می‌رسد – سینی‌هایی را در رستوران حمل می‌کنم – کنار رودخانه قدم می‌زنم و اینجا در اتاقم می‌نشینم و از آن می‌نویسم!»

پس فکر کردم، پس فریاد زدم. و هر بار که چیزی در من موج می زد، فرو می رفتم و ناله می کردم و گریه می کردم. «نه، همه چیز از دست رفته فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. من درمانده ام من کتک خوردم! من در دیوار کشیده شده ام و شکنجه شده ام! من یک برده هستم، من یک زندانی هستم – من …

فال ورق خرید

تا بفهمند من چه دارم! تا بفهمند دارند چه کار می کنند! خدا به من رؤیایی داد – ممکن فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است یک قرن دیگر تکرار نشود، دیگر هرگز نخواهد آمد.

مال من فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است – فقط مال من ! و آن را به خاک خرد می کنند! این قدرت اهریمنی که در من فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است – آیا فکر نمی کنید من می دانم چیست؟ این چیزی که مانند باد بر کوه ها می غرید، که مانند بادهای بزرگ بر دریا می دود!

در شب خاموشی به این سو و آن سو می رفتم. تمام دنیا را در مورد خودم داشتم، برایش فریاد زدم، گرفتمش تا صدایم را بشنود. «احمق ها! ای احمق ها!» فریاد زدم: «به چی اعتقاد داری ؟ موجودات کوری که هستی، این ایمان خشمگین من – این آتش سوزی – شما به آن اعتقاد ندارید ! شما نه به شور و شوق اعتقاد دارید، نه به خلسه، نه به نبوغ! تو فکر می کنی من دیوانه ام، بیچاره شاعر شیطون! مرا مریض، مضطرب، می بینی که دارم خود را به اطراف می کشانم.

فال ورق خوب

اما من به شما می گویم که من در قفس هستم – من در قفس هستم! تو مرا می کشی همانطور که حیوانی را می کشی. و من هرگز آن آهنگ را نخواهم خواند – هرگز آن آهنگ را نخواهم خواند!

مثل افتادن یک پیچ از آسمان بود. با صدایی آمد که مرا مبهوت کرد، با فلاشی که در یک لحظه تمام افق ذهنم را روشن کرد.

«من اسیر هستم! من اسیر هستم ! احمق که هستم، اینجا در این زندان‌های فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استبداد زندانی شده‌ام و مغزم را به آنها می‌کوبم! نفس نفس زدن – دعا کردن – نفرین کردن – سوزن زدن برای آزاد شدن! و من اسیر هستم!»

این چیز وحشت را در آخرین اتاق های روح من فرو برد. من ثابت ایستادم. احساس می کردم که گوشت بدنم می لرزد، احساس می کردم موهایم حرکت می کند. من یک جفت چشم شیطان را دیدم که به چشمان من خیره شده بودند – تمام وحشی و وحشت زندگی را در آن یک لحظه دیدم.

فال ورق خیانت

من کتابی نوشتم، سعی کردم آن را واقعی کنم – و خدای من، چگونه موفق شدم!

نمی دانم چه کردم، مثل یک کابوس نیمه دیوانه شده بودم. جنگیدم و مبارزه کردم. اما من در چنگال حقیقتی بودم و با اینکه مغزم را آتش زد، مجبور بودم با آن روبرو شوم.

من اسیر بودم! من اسیر بودم! و من بر خلاف شرایط فریاد می زدم – بر ضد سرنوشتم فریاد می زدم – و تمام مدت آنجا ایستاده بود و با من روبرو می شد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.