فال ورق قهوه

۱۱ بازديد

بیش از ۲۰۰۰ کشته و مجروح در درگیری طولانی هفت ساعته که در اطراف این خانه مزرعه بلژیکی بیداد کرد، کشته شدند. بیش از ۱۲۰۰۰ پیاده در این حمله پرتاب شدند. دفاع، از جمله هلندی ها و بلژیکی ها در چوب، هرگز از ۲۰۰۰ نفر فراتر نمی رفت. اما هنگامی که در هیاهوی پیشروی پیروزمندانه انگلیسی ها در شب، ولینگتون برای لحظه ای خود را در کنار مافلینگ یافت، در حالی که در مردی چنان خودکنترل، سرخوشی نادری بود.

فریاد زد: «خب، می بینید که مک دونل هوگومون را نگه داشته فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است. گذشته از همه اینها!” نزدیک غروب، در پایان نبرد، لرد سالتون با شکسته گروهان های سبک گارد، به بدنه اصلی لشکر خود در خط الراس پیوستند.

فال ورق قهوه

هنگامی که آنها به صف می رسیدند، گروهی اندک با یونیفورم های پاره شده و چهره های سیاه شده از دود، تنها بازماندگان صدها شجاع که به مدت هفت ساعت به طور مداوم جنگیده بودند، ژنرال میتلند به دیدار آنها رفت و فریاد زد: “دفاع شما نجات داد. ارتش هر مردی از شما شایسته ترفیع فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است.

مدت ها بعد یک بریتانیایی میهن پرست ۵۰۰ پوند به شجاع ترین سرباز واترلو، دوک ولینگتون، وصیت کرد تا قاضی شود. دوک مکدونل نام داشت که پول را به گروهبانی که رفیق او در مبارزه در دروازه هوگومونت بود داد.

در همین حین دوئل توپخانه ای خشمگین بین پشته های مخالف درگرفت. ولینگتون به توپچی های خود دستور داده بود که به سمت باتری های فرانسوی شلیک نکنند، بلکه فقط به ستون های فرانسوی شلیک کنند، در حالی که فرانسوی ها عمدتاً آتش خود را روی اسلحه های انگلیسی متمرکز کردند. تمرین فرانسوی ها در این شرایط طبیعتاً بسیار زیبا بود.

زیرا هیچ گلوله خصمانه ای هدف آنها را مختل نمی کرد و توپچی های انگلیسی به سرعت سقوط می کردند. با این حال آتش آنها بر توده های فرانسوی بسیار مرگبار بود. در ساعت دو ناپلئون حمله پیاده نظام بزرگ خود را به رهبری علیه لا های سنت و چپ بریتانیا آغاز کرد. این یک حمله با قدرت فوق العاده بود. چهار لشکر، که تعداد آنها ۱۶۰۰۰ نفر می‌شد.

فال ورق شبانه

با فواصل بین آنها ۴۰۰ قدم به جلو حرکت کردند. هفتاد و دو اسلحه مانند یک ذره آتش مسیری را که این توده‌های عظیم با فریاد به سوی حمله پیشروی می‌کردند، جارو کردند، در حالی که در فواصل بین آنها سی اسلحه سبک حرکت می‌کردند. و یک لشکر سواره نظام متشکل از لنسرها و کویراسیرها سوار بر جناح خود آماده حمله به توده های شکسته پیاده نظام بریتانیا شدند.

خط بریتانیا در این نقطه شامل لشکر پیکتون بود که از بقایای متلاشی شده تیپ های کمپت و پک تشکیل شده بود که در کواتر براس به شدت آسیب دیده بودند. آنها فقط یک رشته از قرمز مایل به قرمز، یک خط باریک دو عمق از حدود ۳۰۰۰ مرد تشکیل دادند. هنگامی که توده عظیم دشمن به آرامی پیش می‌آمدند، خط انگلیسی‌ها «لباس پوشیده شده بودند»، مردان دیگر از صحبت کردن بازماندند.

مگر به صورت تک هجا، جنگ‌افزارهایی که روی ذرت پایمال شده دراز کشیده بودند و آماده شلیک بودند. انگور اسلحه های فرانسوی با خشم خطوط قرمز پیکتون را کوبید و مردان به سرعت سقوط کردند، با این حال آنها با کمال خونسردی به فرمان فرمان بستند. جنگنده های فرانسوی نیز که با سرعت و جرأت زیاد به جلو می دویدند، درگیر جنگنده های انگلیسی راندند که دود آلود و نفس گیر به خط اصلی برگشتند.

فال ورق سریع

هنگامی که توده‌های فرانسوی شروع به صعود از شیب بریتانیا کردند، اسلحه‌های فرانسوی مجبور شدند از ترس حمله به نیروهای خود آتش خود را متوقف کنند. پیاده نظام بریتانیا نیز که اندکی از تاج عقب کشیده شده بودند، از دید دور بودند و پرونده های فرانسوی پیشرو چیزی جز مجموعه ای از باتری های بریتانیایی و این خط از جنگنده های به سرعت عقب نشینی نمی کردند.

یک تیپ هلندی-بلژیکی به نحوی در شیب بیرونی تپه مستقر شده بود، و هنگامی که گردان های عظیم آمدند و تقریباً زمین را با قدم های ثابت خود می لرزاندند، هلندی-بلژیکی ها به سادگی به پاشنه در آمدند و دویدند. آنها، انبوهی از فراریان را در فواصل خطوط انگلیسی جارو کردند، و با ناله و هیاهو پذیرایی شدند، مردانی که به سختی از شلیک به آنها جلوگیری کردند.

در مورد انگلیسی ها، هیچ شور و شوقی در میان آنها مشهود نبود. صاف روی زمین، در پرونده های دوتایی، در سمت عقب تپه، مردان دراز کشیده بودند و به شکلی خشن با یکدیگر شوخی می کردند، در حالی که افسران در گروه های کوچک روی خط الراس ایستاده بودند و حرکات فرانسوی ها را تماشا می کردند. به یاد داشته باشید که بسیاری از سربازان در شانزدهم ناامیدانه جنگیده بودند.

فال ورق سالانه

در هفدهم از کواتره براس به واترلو زیر باران خشمگین عقب نشینی کردند و کل ارتش از خواب بدون پناه در زمین خیس خیس و سرد شده بود. بسیاری از مردان، در حالی که گرسنه از جای خوابشان در گل و لای برخفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استه بودند.

چنان سفت و تنگ بودند که نمی توانستند رفال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم است بایستند.

زمین از باران های شب سنگین بود و ناپلئون تا نزدیک ظهر قبل از شروع حمله خود به خطوط بریتانیا درنگ کرد. ساعت ده دقیقه به دوازده، اولین اسلحه سنگین از خط الراس فرانسه به صدا درآمد، و از سمت چپ فرانسوی، سپاه ریل، با ۶۰۰۰ نیرو، خود را به هوگومونت پرتاب کرد. فرانسوی‌ها درگیری‌های باشکوهی هستند، و وقتی توده‌های بزرگ از شیب پایین می‌رفتند.

اما با فال جدید و آنلاین قهوه , احساس , تک نیت , چای , چوب , امروز , انبیا , پیشگویی , روزانه , ساعت , فردا , سرنوشت , ازدواج , ابجد , زندگی , صوتی , شمع , عشق , کارت , ورق دعا و جادو و طلسم استواری در زیر غرش تفنگها و صدای تق تق شدید اسلحه های کوچک، و حتی در حالی که سقف ها بالای سرشان شعله ور بود.

پست قوی بود. آتش از پنجره‌های ساختمان اصلی به باغ فرمان می‌داد، که از باغ به هیزم فرمان می‌داد، که از هیزم پشته را جارو می‌کرد. فرانسوی‌ها از یال عبور کرده بودند، چوب‌ها را پاک کرده بودند و نگهبانان را با جنگ شدید از باغ بیرون می‌آوردند و به جاده توخالی بین خانه و پشته بریتانیایی می‌بردند. اما بیشتر از این نمی توانستند بکنند.

فال ورق ساعت

اسپری متراکم تیرآهن به سرعت از جلوی آن دوید، به پرچین رسید و به چوب نفوذ کرد، که در یک لحظه پر از دود سفید و قرمز بود. جرقه های تفنگ در یک توده جامد، بدنه اصلی دنبال شد. اما در لحظه ای که به محدوده رسید، اسلحه های بریتانیایی که از هوگومونت نگهبانی می دادند، آن را با آتش شدیدی مورد اصابت قرار دادند. باطری‌های فرانسوی به شدت پاسخ دادند، در حالی که در باغ و باغچه‌ای زیر سپاه پاسداران و فرانسوی‌ها تقریباً به معنای واقعی کلمه پوزه به پوزه می‌جنگیدند.


گروه‌های سبک گارد پا، تحت فرماندهی سرهنگ مک‌دونل، ساختمان‌ها و باغ‌ها را در اختیار داشتند و لرد سالتون فرماندهی دومی را بر عهده داشت. مافلینگ، کمیسر پروس در ستاد ولینگتون، تردید داشت که آیا هوگومونت می تواند در برابر دشمن نگه داشته شود یا خیر. اما ولینگتون به مک‌دونل، کوهنوردی با قدرت غول‌پیکر و شجاع‌ترین، اعتماد زیادی داشت.

و این مرد شجاع اسکاتلندی به خوبی اعتماد خود را برآورده کرد. در تمام طول روز، حمله در اطراف هوگومونت رعد و برق بود. توده های فرانسوی بارها و بارها به سمت حمله به آن حرکت کردند. آن را با تفنگ تازیانه زدند و با صدف آتش زدند.

پاسداران شجاع پست خود را حفظ کردند. یک بار دروازه اصلی باز شد و فرانسوی‌ها وارد شدند. آنها فوراً سرنیزه شدند و مک‌دونل، با گروهی از افسران و گروهبانی به نام گراهام، با نیروی محض دروازه را دوباره در برابر فرانسوی‌های ناامید بستند.

در آتش سوزی که بخشی از ساختمان را فرا گرفت، تعدادی از مجروحان انگلیسی سوختند و مرسر که صبح روز بعد از درگیری از محل بازدید کرد، اعلام کرد که در باغ و اطراف دیوارهای خانه مزرعه، مرده ها به ضخامت آنها دراز کشیده اند. در مورد نقض باداجوس.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.